Handig om te weten:

AVG formulier
Als Zwemschool van Tongeren willen wij graag gebruik maken van beeldmateriaal, zijnde foto's en filmpjes voor commerciële en interne opleidingsgerichte doeleinden. U kunt in het formulier aangeven of u ons voor beide onderdelen, voor één van de twee of voor geen onderdelen toestemming geeft om beeldmateriaal voor te gebruiken.
U kunt het formulier digitaal of in geprinte versie invullen en ondertekenen. Hierna kunt u het formulier (als bestand of als foto) aan ons terug mailen: info@zwemschool.nl

-  Automatisch incassoformulier
Door ondertekening van dit formulier geeft u toestemming aan Zwemschool van Tongeren om doorlopende incasso-opdrachten te sturen naar uw bank om een bedrag van uw rekening af te schrijven en aan uw bank om doorlopend een bedrag van uw rekening af te schrijven overeenkomstig de opdracht van Zwemschool van Tongeren.

Als u het niet eens bent met deze afschrijving kun u deze laten terugboeken. Neem hiervoor binnen 8 weken na afschrijving contact op met uw bank. Vraag de bank naar de voorwaarden.

Het lesrooster