Is uw kind nog geen 4,5 jaar:

Vul het inschrijfformulier in en kies als startmaand de maand dat uw kind 4,5 jaar wordt.

Waarom 4,5 jaar? Eerder was de minimale leeftijd om te starten 4 jaar, maar we merkten dat het voor de kinderen allemaal wat veel was om tegelijk met school en met zwemles te starten. Vandaar dat we de leeftijd hebben verhoogd naar 4,5 jaar.
Extra voordelen zijn: uw kind is al iets verder in zijn (motorische) ontwikkeling en kan zijn/haar concentratie ook al iets langer vasthouden. Dat komt het leren zwemmen alleen maar ten goede.

Is uw kind al 4,5 jaar of ouder:

Vul het inschrijfformulier in en geef uw voorkeurslocatie aan. Kijk voor de actuele wachtlijst per locatie hieronder:

Maandag februari 2025
Dinsdag maart 2025
Woensdag februari 2025
Vrijdag februari 2025
Zaterdag februari 2025
Zondag februari 2025

Zaterdag  februari 2025
Zondag  januari 2025

Geen wachtlijst voor:

- Kinderen die willen komen zwemmen voor het B, C diploma of één van de hogere diploma's zoals snorkelen, zeemeerminzwemmen of zwem-tastisch.

In dit geval kunt u geheel vrijblijvend ons inschrijfformulier invullen.

Instragram-Switchen-1.png

Kijk en proef de sfeer